Decyzja wymagająca przygotowania

Zakup nowego samochodu, w życiu każdego z nas jest sporym wydarzeniem. Ponieważ po pierwsze wiąże się z znacznymi kosztami, a po drugie wprowadza znaczną zmianę w naszej codzienności. Dlatego też najczęściej decyzja o jego zakupie jest dla nas tak wyczerpująca. Zabierająca sporo czasu, jak również opiewająca w nieustanne procesy zbierania informacji. Po to, a żeby maksymalnie wyeliminować popełnienie jakichkolwiek błędów. Ryzyko z...

Zużywanie się ogumienia

Gdyby koła toczyły się z jednakowymi prędkościami obrotowymi, następowałby poślizg jednego lub obu kół względem nawierzchni drogi, powodujący intensywne zużywanie się ogumienia. Aby umożliwić obracanie się kół pędnych samochodu z różnymi prędkościami obrotowymi, każdy most napędowy wyposaża się w tzw. mechanizm różnicowy, który w razie chwilowego zmniejszania sie prędkości obrotowej jednego z kół mostu napędowego w takim samym s...

Mechanizm różnicowy POWR-LOK

Szybsze obracanie się jednego z kół pędnych niż drugiego jest możliwe dopiero wskutek przezwyciężania oporów tarcia przeciwstawiających się poślizgowi czaszy oporowej, osadzonej na półosi danego kola pędnego, względem koła mechanizmu różnicowego. Jeżeli jedno z kół pędnych traci przyczepność do nawierzchni i zaczyna wirować swobodnie, mechanizm różnicowy POWR-LOK przekazuje jednak moment obrotowy na drugie koto pędne, .dzięki oporom t...

Zobacz też:

range rover warszawa getin bank poleasingowe best car obieg otto toyota pewne auto warszawa otomoto krotoski cichy malowanie felg motocyklowych bmw warszawa otomoto moja honda szybsza niż wygląda renault wektor bielsko biała bmw e60 felgi auto idea otomoto oznaczenia opon samochodowych pko leasing aukcje wypowiedzenie umowy oc proama druk auto max raiffeisen samochody poleasingowe rawa mazowiecka wypożyczalnia samochodów otomoto szczecin samochody powindykacyjne mechanizm zwrotniczy

Powierzchnia czołowa wymiennika

Powierzchnia czołowa wymiennika wynika z zależności: Jeżeli nagrzewnica współpracuje z wentylatorem, najkorzystniejszy jest zbliżony do kwadratu kształt powierzchni czołowej rdzenia, ponieważ zapewnia to możliwie równomierny przepływ strumienia powietrza. Opór aerodynamiczny rdzenia nagrzewnicy (potrzebny do doboru wentylatora) określa się doświadczalnie podczas badania prototypu nagrzewnicy, ponieważ metody obliczeniowe są dość pracochłonne ...

Najnowsze zdjęcia w galerii honda-fan.net:

153#raiffeisen samochody poleasingowe rawa mazowiecka , #wypożyczalnia samochodów , #otomoto szczecin , #samochody powindykacyjne , #mechanizm zwrotniczy , #raiffeisen poleasingowe , #raiffeisen otomoto , #proama wypowiedzenie oc , #getin poleasingowe , #proama wypowiedzenie ,