wypożyczalnia samochodów Warszawa
wypożyczalnia i wynajem samochodów Warszawa

Montaż i demontaż przęseł

Posted in Uncategorized  by admin
September 13th, 2018

Montaż i demontaż przęseł powinien odbywać się wyłącznie urządzeniami mechanicznymi o napędzie elektrycznym. Zasilające gniazda wtykowe powinny być rozmieszczone w pobliżu stołów montażowych i demontażowych, najlepiej pośrodku stołu. Odległość gniazd wtykowych nie może przekraczać 50 m, Użytkowane dotychczas stoły i narzędzia elektryczne, takie jak wiertarki do nawiercania otworów w podkładach, zakrętarki do wkręcania Wkrętów i dokręcania śrub łubkowych, piły do przecinania szyn, wiertarki do nawiercania otworów w szynach i szlifierki do usuwania spływów powinny być zastępowane bardziej wydajnymi i o mniejszej obsłudze ma szynami, jak piły tarczowe, piłowiertarki, wielowrzecionowe wiertarki i zakrętarki oraz zgrzewarki szyn, a także przez półautomatyczne stoły montażowe i demontażowe. Żurawie do obsługi stołów montażowych. Żurawie samochodowe i kołowe żurawie samojezdne mają stosunkowo dużą prędkość podnoszenia i jazdy. Ponieważ zasięg ich działania nie jest ograniczony torem podsuwnicowym, mogą być wykorzystane do robót przeładunkowych i dostarczania materiałów nawierzchniowych z dowolnych części bazy na stoły montażowe. Zastosowanie żurawi kołowych w procesie produkcyjnym bazy z reguły przyspiesza przebieg montażu. W stałych bazach montażowo-demontażowych są najczęściej stosowane żurawie samochodowe STAR, żurawiki budowlane PIONIER i żurawie samojezdne PAZDZIERNIK. Zurawie samochodowe są szeroko wykorzystywane przez służbę drogową. Stosowane w bazach nawierzchniowych mają udźwig zwykle poniżej 63 kN (6300 kG), jakkolwiek przemysł krajowy produkuje żurawie o udźwigu do 350 kN (35 000 kG). Większość obecnie produkowanych i użytkowanych żurawi samochodowych ma hydrauliczny napęd mechanizmów roboczych i tylko nieliczne mają napęd spalinowo-elektryczny lub mechaniczny. Przykładem żurawia samochodowego zespalinowo-elektrycznym układem napędowym jest żuraw STAR 3, zabudowany na podwoziu samochodu ciężarowego STAR 20. W podwoziu jest zawieszony niskoprężny silnik S—42 (N = 85 KM, L 2800 obr/min), stanowiący źródło napędu mechanizmu jazdy i prądnicy. [przypisy: zawieszenie off road, otomoto krotoski cichy poznań, otomoto krotoski cichy ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: otomoto krotoski cichy toyota pewne auto warszawa zawieszenie off road