wypożyczalnia samochodów Warszawa
wypożyczalnia i wynajem samochodów Warszawa

Posts Tagged ‘best car’

Przy nawierzchniach zlodowacialych wspólczynnik tarcia przy slizganiu sie po lodzie wynosi okolo 0,10, tej wartosci zatem nie powinna przekraczac przechylka w luku na drogach publicznych

Posted in Uncategorized  by admin
January 10th, 2019

Przy nawierzchniach zlodowaciałych współczynnik tarcia przy ślizganiu się po lodzie wynosi około 0,10, tej wartości zatem nie powinna przekraczać przechyłka w łuku na drogach publicznych. Przepisy techniczne niektórych państw dopuszczają dla łuków stosowanie mniejszych szybkości ruchu niż dla prostej, co pozwala na stosowanie w trudnych warunkach mniejszych wielkości promieni łuków. Przechyłki poprzeczne stosuje się w USA o wielkości największej dopuszczalnej 0,083 w Niemczech 0,08, a w Anglii 0,06 – 0,10. Przepisy techniczne w Związku Radzieckim przyjmują wielkość przechyłek 0,06. Niezależnie od urządzeń szybkość pojazdów na łuku wynosi 0,55 – 0,10 szybkości podstawowej na prostej. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘best car’

Przy nawierzchniach zlodowacialych wspólczynnik tarcia przy slizganiu sie po lodzie wynosi okolo 0,10, tej wartosci zatem nie powinna przekraczac przechylka w luku na drogach publicznych

Posted in Uncategorized  by admin
January 10th, 2019

POSZERZENIE NAWIERZCHNI NA ŁUKACH . Poruszanie się pojazdu samochodowego na łuku wymaga większej szerokości jezdni niż na prostej, ponieważ pojazd jest ustawiony ukośnie w stosunku do osi drogi. Poszerzenie jezdni zależy od rodzaju pojazdu samochodowego, np. dla pociągu drogowego poszerzenie to będzie większe niż dla pojedynczego samochodu. Oprócz tego, poszerzenie będzie zależało od ilości przyczep pociągu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘best car’

Przy nawierzchniach zlodowacialych wspólczynnik tarcia przy slizganiu sie po lodzie wynosi okolo 0,10, tej wartosci zatem nie powinna przekraczac przechylka w luku na drogach publicznych

Posted in Uncategorized  by admin
January 10th, 2019

W zależności od sposobów dostawy oraz ilości i rodzaju sypkich materiałów składowanie ich może być rozmaite. Najczęściej materiały te układa się w pryzmy różnej wielkości i wysokości nadając skarpom nachylenie stoku naturalnego materiału. Dla zmniejszenia powierzchni składowania, pryzmy te można ogrodzić drewnianymi pionowymi ściankami zakładanymi o wysokości 1,0 – 1,7 m. Inny sposób zmniejszenia powierzchni składowania polega na stosowaniu większej wysokości pryzm używając do tego celu mechaniczne środki załadunkowe, np. przenośniki taśmowe. Read the rest of this entry »

Comments Off

Next Entries »