wypożyczalnia samochodów Warszawa
wypożyczalnia i wynajem samochodów Warszawa

Posts Tagged ‘Przydatne akcesoria samochodowe na zimę’

Dławienie przepływu wody i powietrza

Posted in Uncategorized  by admin
June 18th, 2018

Dławienie przepływu wody i powietrza stwarza dobre możliwości regulacji temperatury, lecz posługiwanie się dwoma dźwigniami sterującymi jest kłopotliwe, a ponadto jednoczesne ich ustawianie w najkorzystniejszych położeniach przez kierowcę zbytnio zaprząta jego uwagę, wpuszczanie świeżego powietrza; regulacja temperatury wnętrza nadwozia polega na zwiększaniu lub zmniejszaniu intensywności dodatkowego dopływu świeżego powietrza, z pominięciem nagrzewnicy; z dźwignią przepustnicy sterującej sprzężony jest zwykle zawór odcinający wymiennik ciepła; dzięki temu w końcowej fazie zmniejszania dopływu dodatkowych ilości świeżego powietrza przymyka się zawór odcinający dopływ wody, czyli jednocześnie maleje intensywność nagrzewania wnętrza nadwozia, — sterowanie samoczynne; termostat umieszczony w strumieniu powietrza napływającego do nagrzewnicy umożliwia zapewnienie skutecznej regulacji, przy czym reakcje termostatu na zmiany temperatury świeżego powietrza są na ogól dostatecznie szybkie; wymaganą charakterystykę ogrzewania uzyskuje się najłatwiej w razie przewietrzania wnętrza nadwozia wskutek dynamicznego naporu powietrza i zastosowania pomocniczego wentylatora oraz samoczynnej przepustnicy ograniczającej intensywność wentylacji w miarę podwyższania się szybkości jazdy. Systemy regulacji oparte na stosowaniu termostatu reagującego na zmiany temperatury wnętrza nadwozia obecnie już zarzucono. Temperatura wewnątrz nadwozia zmienia sie bowiem z dużą bezwładnością i tym samym termostat reaguje z niedopuszczalnym opóźnieniem, kiedy osoby we wnętrzu nadwozia odczuwają już nieprzyjemne zmiany temperatury. Ogrzewanie gazami spalinowymi Rozprężone już gazy spalinowe uchodząc z cylindrów unoszą ze sobą duże ilości ciepła, stanowiące 28. . Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘Przydatne akcesoria samochodowe na zimę’

Dławienie przepływu wody i powietrza

Posted in Uncategorized  by admin
June 18th, 2018

Jeżeli obie pary styków są rozwarte, urządzenie nie działa. Wyciągnięcie gałki powoduje zwarcie pary styków zamykających obwód świecy żarowej i w ciągu około 20 sekund jej spirala się rozżarza dostatecznie silnie, aby zapalić mieszankę. Wskutek nagrzewania się komory spalania rozgrzewają się jednocześnie elementy bimetalowe, w wyniku czego po upływie 45. . .90 sekund od chwili zapłonu mieszanki rozwierają się styki obwodu świecy żarowej i zwierają się styki obwodu silnika elektrycznego, czyli następuje wyłączenie świecy i włączenie wentylatora. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘Przydatne akcesoria samochodowe na zimę’

Dławienie przepływu wody i powietrza

Posted in Uncategorized  by admin
June 18th, 2018

Urządzenie SOUTH-WIND, podgrzewające powietrze, składa się z układów; podciśnieniowego, zasilania i elektrycznego oraz z komory ogrzewczej. Układ podciśnieniowy prowadzi od rury ssącej silnika przez rozpylacz podciśnieniowy, komorę ogrzewczą, komorę spalania, zawór zmieszania z urządzeniem rozpylającym, urządzenie zasysające z małym zbiornikiem paliwa do gaźnika. Świeże powietrze dopływa w kilku miejscach, co umożliwia jego dokładne dozowanie. Podczas uruchamiania urządzenia wyciąga się całkowicie gałkę, dzięki czemu sterująca iglica unosi się otwierając wlot do kanału ssącego. Przez zmianę położenia iglicy rozpylacza reguluje się intensywność wytwarzania mieszanki paliwa z powietrzem czyli i wydajnośc cieplną urządzenia grzejnego. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘Przydatne akcesoria samochodowe na zimę’

Dławienie przepływu wody i powietrza

Posted in Uncategorized  by admin
June 18th, 2018

Konstrukcja taka nie narusza zasady działania stożkowego mechanizmu różnicowego, przy czym zadania stożkowego satelitu spełnia para kół walcowych, a kół koronowych — walcowe koła zębate osadzone na końcach półosi. Zarówno długość zębów satelitów, jak i ich położenia są tak dobrane, że każdy satelit częścią długości swych zębów zazębia się z kołem walcowytn jednej półosi. Na pozostałej długości zębów satelit współpracuje z drugim satelitem (równym mu co do wielkości), który zazębia się z kołem walcowym drugiej półosi. Do kosza mechanizmu różnicowego przymocowane jest śrubami koło talerzowe przekładni głównej. Wraz z kołem talerzowym obraca się kosz mechanizmu różnicowego, a tym samym i zamocowane w nim wałki satelitów. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries