wypożyczalnia samochodów Warszawa
wypożyczalnia i wynajem samochodów Warszawa

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

width=285Co to opony homologowane? Są to opony, które trafiają razem z samochodem do salonu danego producenta. Zwane są także oponami z pierwszego wyposażenia lub oryginalnego wyposażenia. Jednak zanim takie opony zostaną dodane do samochodu przechodzą kilkumiesięczne testy na zgodność wymiarów, wytrzymałości, hamowania, głośności oraz wielu innych. Jaka jest różnica między oponą z homologacją, a taką bez? Główną różnicą jest bieżnik, jego wzór, a nawet mieszanka użyta do zrobienia opony. Bieżnik w oponie z homologacją posiada niepowtarzalny, oryginalny wzór, a mieszanka jest tak dobrana, aby guma była odpowiednio twarda. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

Układ napędowy mechanizmu jazdy składa się ze sprzęgła głównego, pięciobiegowej skrzynki biegów (z biegiem wstecznym) i przekładni głównej z mechanizmem różnicowym, przenoszącym moment obrotowy na koła mostu tylnego. Skrzynka biegów, po wyłączeniu mechanizmu jazdy, za pośrednictwem przekładni redukcyjnej i pasowej napędza prądnicę synchroniczną (N = — 25 kVA, U = 100 = 29 A, f = 50 Hz). Prądnica jest umieszczona ramie podwozia z tyłu, za kabiną kierowcy. Ma ona specjalne uzwojenie wzbudzające, które pozwala na utrzymanie przy 1500 obr/min stałego napięcia, nawet przy zmianach obciążenia. Wytworzona energia elektryczna jest wykorzystywana do napędu silników elektrycznych mechanizmów roboczych albo do awaryjnego zasilania zewnętrznych odbiorników prądu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

Ostatnio na coraz szerszą skale wprowadza się składy złożone z platform, do których przytwierdza się na stałe szyny stanowiące tor dla wózków, na których spoczywają pakiety przęseł. System przeciągania pakietów przęseł przy użyciu wózków ma także istotne wady, mianowicie: wymaga przerzucania wykorzystanych wózków na koniec składu; nie zabezpiecza wózków przed przesuwaniem się w czasie transportu. Platformy do przewozu przęseł. Platformy do przewozu przęseł torowych są wagonami techniczno-gospodarczymi służby drogowej. Od normalnych, powszechnie eksploatowanych platform różnią się jedynie zabudowanymi na ramie podwozia specjalnymi urządzeniami, przeznaczonymi do bezpiecznego transportu pakietów przęseł oraz łatwego ich przemieszczania w czasie robót na szlaku. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

Składy platform powinny być zestawiane w sposób umożliwiający ich użytkowanie jako pociągi wahadłowe do przewożenia przęseł przeznaczonych do układania nowego toru oraz do przewożenia starych, zerwanych przęseł togowych. Bierze sie również pod uwagę liczbę, długość oraz rodzaj przewożonych przęseł. Pociągi do przewozu przęseł powinny być zestawiane z platform wyposażonych w hamulec zespolony, gwarantujący zatrzymanie składu w każdych warunkach. Przed wyprawieniem pociągu z bazy nawierzchniowej należy sprawdzić stan techniczny urządzeń zabezpieczających i prawidłowość umocowanie przęseł przed ich przemieszczaniem się w czasie przewozu. Nie należy zapominać również o sprawdzeniu hamulców klockowych oraz maźnic zestawów kołowych. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

Charakterystycznym zespołem maszyny jest mechanizm jazdy, złożony z zbudowanej przekładni do zmiany prędkości jazdy, wałów napędowych pionowego i poziomego oraz przekładni łańcuchowych. Napędzane koło stożkowe przekładni przenosi napęd na pionowy wał mechanizmu jazdy za pośrednictwem wielopłytkowego sprzęgła elastycznego, które amortyzuje wszelkie wstrząsy, przekazywane przez podwozie na nadwozie. Napęd z poziomego wału mechanizmu jazdy na koła napędowe jest przenoszony — za pośrednictwem wolnych kół — przez koła zapadkowe zaklinowane na piastach kół łańcuchowych. Koła zapadkowe przejmują napęd z wału za pomocą układu zapadek, dzięki czemu jest możliwa jazda po łukach, a także jazda żurawia na holu z prędkością większą od prędkości rozwijanej przez własny mechanizm jazdy. Bęben linowy wciągarki głównej, położony prostopadle do osi wzdłużnej maszyny, jest napędzany kołem zębatym włączanym za pomocą sprzęgła taśmowego, a hamowanym — hamulcem szczękowym. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

W hydraulicznych żurawiach samochodowych wszystkie mechanizmy robocze są uruchamiane siłownikami hydraulicznymi, zasilanymi pompą hydrauliczną, która jest napędzana z podwozia żurawia. Napęd hydrauliczny zapewnia płynną i spokojną prace z zasady mają prostą konstrukcję. Na przykład mechanizm obrotu może być podobny do zastosowanego żurawia STAR 9, a więc z zastosowaniem silnika hydraulicznego, albo może być złożony z dwóch siłowników hydra ulicznych, powodujących obrót nadwozia. Drugie rozwiązanie jest raniej skomplikowane dlatego częściej stosowane. żurawie samojezdne różnią się od żurawi samochodowych przede wszystkim tym, że mechanizmy jazdy i robocze są napędzane przez silnik umieszczony na nadwoziu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

W kabinie, na pulpicie sterowniczym jest rozmieszczona aparatura kontrolno—sterownicza mechanizmów żurawia, a przy fotelu maszynisty znajduje się pedał sterowania przepustnicą gaźnika. Działanie i budowa mechanizmów podnoszenia, wysięgu i óbrotu w wielu szczegółach przypomina budowę i działanie analogicznych mechanizmów żurawia kolejowego EDR—300W. Mechanizmy te są napędzane przez następujące asynchroniczne silniki prądu trójfazowego: a) w mechanizmie podnoszenia — silniki SZUDa-66a; b) mechanizmie zmiany wysięgu— silnik SZUbb264; c) w mechanizmie obrotu — silnik SZDJb2S6. Bęben linowy mechanizmu podnoszenia i bęben linowy mechanizmu zmiany wysięgu są napędzane przez sprzęgło elastyczne, przekładnię redukcyjną i zewnętrzną przekładnie zębatą. Na tarczę sprzęgła oddziałuje sprężynowy hamulec klockowy, zwalniany luzownikiem elektromagnetycznym. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

Na platformach zamiast przenośników rolkowych mogą być wmontowane szyny, stanowiące tor pod wózki podpakietowe. Szyny długości całego składu są łączone specjalnymi przegubami lub są zespawane i na stałe przytwierdzone do podłogi platform. Pakiety przęseł spoczywają na wózkach, które umożliwiają łatwe przeciąganie przęseł podczas wymiany toru i łagodne wpisywanie się całego składu z przęsłami w łuk. Dolne przęsło pakietu jest ułożone w taki sposób, że stopki szyn opierają się o belkę przesuwną wózka, a podkłady obejmują wózek z obu stron. Pod jeden pakiet przęseł 30-metrowyeh należy wykorzystać pięć wózków. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

Przenośne urządzenia składają się z kłonic połączonych łańcuchami, krzyżulców i kątowników połączonych śrubami. Zespół tych elementów zabezpieczających daje stosunkowo dużą gwarancję bezpiecznego transportu przęseł ułożonych na rolkach stałych i rolkach przesuwnych. Kłonice powinny być wstawione w odpowiednie otwory (obsady) taki sposób, aby podkłady przylegały do jednej kłonicy od strony jazdy, a do drugiej — od strony przeciwnej. Krzyżulce należy naciągnąć nakrętkami rzymkskini (ściągaczami). Na końcach wszystkich platform muszą być zamontowane płyty ślizgowe, które ułatwiają wprowadzenie łyżwy podpakietowej na przenośnik rolkowy następnej platformy. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Opony homologowane

Posted in Uncategorized  by admin
June 28th, 2019

Przy trasowaniu przejść przez miasta należy przewidywać odizolowanie ruchu tranzytowego od ruchu lokalnego. Najlepszą izolacją będzie budowa całej ulicy tranzytowej w innym poziomie, wprowadzenie ruchu lokalnego powinno się ograniczyć tylko do kilku ustalonych skrzyżowań. Skrzyżowania przy magistralach zapewnia się przez wiadukty skrzyżowania dróg zwyczajnych z ulicami miejskimi wykonuje się w jednym poziomie. Dla wszystkich dróg należy przy trasowaniu przyjmować normatywy klas wyższych tam, gdzie to nie napotyka większych trudności, lub nie powoduje zbyt dużych kosztów. Dla odcinków, gdzie stosowanie wyższych normatywów powoduje poważne podniesienia kosztów robót, należy stosować normatywy niższe, lecz zapewniające w przyszłości łatwą przebudowę d rogi na klasę wyższą. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries