wypożyczalnia samochodów Warszawa
wypożyczalnia i wynajem samochodów Warszawa

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Mechanizm jazdy

Posted in Uncategorized  by admin
November 7th, 2018

Charakterystycznym zespołem maszyny jest mechanizm jazdy, złożony z zbudowanej przekładni do zmiany prędkości jazdy, wałów napędowych pionowego i poziomego oraz przekładni łańcuchowych. Napędzane koło stożkowe przekładni przenosi napęd na pionowy wał mechanizmu jazdy za pośrednictwem wielopłytkowego sprzęgła elastycznego, które amortyzuje wszelkie wstrząsy, przekazywane przez podwozie na nadwozie. Napęd z poziomego wału mechanizmu jazdy na koła napędowe jest przenoszony — za pośrednictwem wolnych kół — przez koła zapadkowe zaklinowane na piastach kół łańcuchowych. Koła zapadkowe przejmują napęd z wału za pomocą układu zapadek, dzięki czemu jest możliwa jazda po łukach, a także jazda żurawia na holu z prędkością większą od prędkości rozwijanej przez własny mechanizm jazdy. Bęben linowy wciągarki głównej, położony prostopadle do osi wzdłużnej maszyny, jest napędzany kołem zębatym włączanym za pomocą sprzęgła taśmowego, a hamowanym — hamulcem szczękowym. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Mechanizm jazdy

Posted in Uncategorized  by admin
November 7th, 2018

W hydraulicznych żurawiach samochodowych wszystkie mechanizmy robocze są uruchamiane siłownikami hydraulicznymi, zasilanymi pompą hydrauliczną, która jest napędzana z podwozia żurawia. Napęd hydrauliczny zapewnia płynną i spokojną prace z zasady mają prostą konstrukcję. Na przykład mechanizm obrotu może być podobny do zastosowanego żurawia STAR 9, a więc z zastosowaniem silnika hydraulicznego, albo może być złożony z dwóch siłowników hydra ulicznych, powodujących obrót nadwozia. Drugie rozwiązanie jest raniej skomplikowane dlatego częściej stosowane. żurawie samojezdne różnią się od żurawi samochodowych przede wszystkim tym, że mechanizmy jazdy i robocze są napędzane przez silnik umieszczony na nadwoziu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Mechanizm jazdy

Posted in Uncategorized  by admin
November 7th, 2018

W kabinie, na pulpicie sterowniczym jest rozmieszczona aparatura kontrolno—sterownicza mechanizmów żurawia, a przy fotelu maszynisty znajduje się pedał sterowania przepustnicą gaźnika. Działanie i budowa mechanizmów podnoszenia, wysięgu i óbrotu w wielu szczegółach przypomina budowę i działanie analogicznych mechanizmów żurawia kolejowego EDR—300W. Mechanizmy te są napędzane przez następujące asynchroniczne silniki prądu trójfazowego: a) w mechanizmie podnoszenia — silniki SZUDa-66a; b) mechanizmie zmiany wysięgu— silnik SZUbb264; c) w mechanizmie obrotu — silnik SZDJb2S6. Bęben linowy mechanizmu podnoszenia i bęben linowy mechanizmu zmiany wysięgu są napędzane przez sprzęgło elastyczne, przekładnię redukcyjną i zewnętrzną przekładnie zębatą. Na tarczę sprzęgła oddziałuje sprężynowy hamulec klockowy, zwalniany luzownikiem elektromagnetycznym. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘range rover warszawa’

Mechanizm jazdy

Posted in Uncategorized  by admin
November 7th, 2018

Na platformach zamiast przenośników rolkowych mogą być wmontowane szyny, stanowiące tor pod wózki podpakietowe. Szyny długości całego składu są łączone specjalnymi przegubami lub są zespawane i na stałe przytwierdzone do podłogi platform. Pakiety przęseł spoczywają na wózkach, które umożliwiają łatwe przeciąganie przęseł podczas wymiany toru i łagodne wpisywanie się całego składu z przęsłami w łuk. Dolne przęsło pakietu jest ułożone w taki sposób, że stopki szyn opierają się o belkę przesuwną wózka, a podkłady obejmują wózek z obu stron. Pod jeden pakiet przęseł 30-metrowyeh należy wykorzystać pięć wózków. Read the rest of this entry »

Comments Off

« Previous Entries Next Entries »