wypożyczalnia samochodów Warszawa
wypożyczalnia i wynajem samochodów Warszawa

Teoretyczny współczynnik wydajności chłodniczej

Posted in Uncategorized  by admin
September 13th, 2018

Teoretyczny współczynnik wydajności chłodniczej w odniesieniu do temperatur normalnych wynosi dla sprężarek freonowych Kt 4105 kcal/kW godz, a dla sprężarek amoniakalnych Ki 4186 kcal/kW godz. Przeważnie na każdy 1 kW pobieranej mocy, odnosząc do obiegu w temperaturach normalnych, lodownia sprężarkowa odbiera od oziębianego środowiska około 2200 kcal/godz. Typowe lodownie samochodowe Zamknięte nadwozie furgonowe, w którym wymaga się utrzymywania odpowiednio niskiej temperatury przez dość długie okresy czasu, jest z reguły zaprojektowane i wykonane przez wytwórnię specjalistyczną i osadzone na typowym podwoziu samochodu ciężarowego lub naczepy ciągnika siodłowego. Niezbyt często spotyka sig natomiast specjalne pojazdy chłodnie lub lodownie samochodowe, w których jednak z zasady wykorzystuje się w mniejszym lub większym stopniu zespoły seryjnych samochodów, zwykle ciężarowych. Dość rozpowszechnione do niedawna nadwozia drewniano-metalowe są obecnie szybko wypierane przez nadwozia metalowe z coraz liczniejszymi elementami z tworzyw sztucznych. Typowe rozwiązania ilustrują niżej omawiane przykłady. ET20 lub UT20 (ESCHER-WYSS), sprężarka sześciocylindrowa, pojemność skokowa cylindra 87 cm3, szybkobieżność — 1450 obr/min, czynnik chłodniczy — freon; napęd — silnik benzynowy, czterocylindrowy, o pojemności skokowej 1192 cm. THERMOBIL, wydajność — 4500 kcal/godz, czynnik chłodniczy — freon, napęd — silnik benzynowy. Urządzenie zainstalowane w nadwoziu (UNIC) o pojemności około 22 ma i ładowności 6 ton zapewnia temperaturę wewnętrzną — 15 oc w temperaturze otoczenia +30 oc. GRAM, wydajność 2720 kcal/godz, czynnik chłodniczy — freon, napęd silnikiem samochodu, podczas postoju silnikiem elektrycznym. Nadwozie o pojemności 13,3 ma i ładowności 3 ton (samochód chłodnia RENIFER), W temperaturze otoczenia +25 oc utrzymuje się temperatura wewnętrzna —20 oc. Wiadomości ogólne Hałaśliwość pracy silnika. Złożony hałas towarzyszący pracy silnika spalinowego pochodzi z rozmaitych źródeł. Główną przyczyną powstawania niepożądanych dźwięków jest pulsowanie przepływu gazów w układzie wydechowym i ssącym. Sposób pulsowania przepływu gazów w rurach ssącej i wydechowej zależy od chwilowej prędkości obrotowej walu korbowego, liczby cylindrów i rodzaju obiegu pracy w cylindrach (dwusuwowy lub czterosuwowy). [hasła pokrewne: zawieszenie off road, otomoto krotoski cichy poznań, otomoto krotoski cichy ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: otomoto krotoski cichy toyota pewne auto warszawa zawieszenie off road