wypożyczalnia samochodów Warszawa
wypożyczalnia i wynajem samochodów Warszawa

Urządzenie SOUTH-WIND

Posted in Uncategorized  by admin
September 16th, 2018

Urządzenie SOUTH-WIND, podgrzewające powietrze, składa się z układów; podciśnieniowego, zasilania i elektrycznego oraz z komory ogrzewczej. Układ podciśnieniowy prowadzi od rury ssącej silnika przez rozpylacz podciśnieniowy, komorę ogrzewczą, komorę spalania, zawór zmieszania z urządzeniem rozpylającym, urządzenie zasysające z małym zbiornikiem paliwa do gaźnika. Świeże powietrze dopływa w kilku miejscach, co umożliwia jego dokładne dozowanie. Podczas uruchamiania urządzenia wyciąga się całkowicie gałkę, dzięki czemu sterująca iglica unosi się otwierając wlot do kanału ssącego. Przez zmianę położenia iglicy rozpylacza reguluje się intensywność wytwarzania mieszanki paliwa z powietrzem czyli i wydajnośc cieplną urządzenia grzejnego. Przed rozpylaczem, niezależnie od podciśnienia w rurze ssącej silnika, powinno panować podciśnienie około 50 mm słupa rtęci. Paliwo z komory pływakowej gaźnika przepływa do zaworu zmieszania przewodem o określonej długości (700 mm). Do rozpylacza przenika świeże powietrze, co ułatwia wydobywanie się paliwa. Do zaworu zmieszania przy palniku napływa powietrze przez fi kalibrowanych otworów. Powstająca mieszanka wpływa do właściwej komory spalania, do której przenika również Świeże powietrze z intensywnością kontrolowana za pomocą przesłony sterowanej termostatem. Dzięki temu chwilowy skład mieszanki zależy od temperatury wewnątrz nadwozia, czyli mieszanka jest bogata w zakresie niskich temperatur i ubożeje coraz bardziej w miarę wzrostu temperatury w nadwoziu. Podczas uruchamiania urządzenia ogrzewczego mieszanka zapala sie od świecy żarowej, której spirala rozżarza się wskutek przepływu prądu elektrycznego (napięcie 6 V, pobór mocy 60 W). Świecę żarową włącza się tylko na okres około 100 sekund, a następnie mieszanka spala się już w sposób ciągły. Wentylator jest napędzany przez silnik elektryczny o mocy 12 W. Bimetalowy włącznik świecy żarowej i wentylatora ma dwie pary styków. Zewnętrzny styk połączony jest ze świecą, środkowy ze źródłem prądu a wewnętrzny z zaciskiem silnika wentylatora. [więcej w: malowanie felg motocyklowych, bmw warszawa otomoto, moja honda szybsza niż wygląda ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: bmw warszawa otomoto malowanie felg motocyklowych moja honda szybsza niż wygląda